FAQ

Miten toimin, jos tuotteessa on virhe?


Jos tuote tai pakkaus on virheellinen, paras tapa lähestyä meitä on sähköpostitse. Voit lähettää kuvan tuotteessa tai pakkauksesta ja saatamme pyytää lähettämään tuotteen tai pakkauksen meille jatkotutkimuksia varten.




Miten Japifin käsittelee henkilötietojani?


Löydät Japifinin tietosuojakäytännöt sekä muita aiheeseen liittyviä tietoja verkkosivuiltamme. Jos sinulla herää mitä tahansa kysymyksiä, voit aina kääntyä kuluttajapalvelumme puoleen – autamme mielellämme sinua. Suomessa tietosuojavaltuutetun toimisto hoitaa tietosuojaan liittyviä viranomaisasioita. Voit tarvittaessa olla viranomaiseen yhteydessä, lisätietoja https://tietosuoja.fi




Mistä saan tilausvahvistuksen?


Kun tilauksesi on mennyt läpi onnistuneesti, lähetämme sinulle tilausvahvistuksen siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet rekisteröinyt tilauksen yhteydessä. Muistathan tarkistaa myös roskapostikansiosi.




Voinko itse muuttaa tilaustani tai lisätä sille tuotteita?


Valitettavasti et voi itse muuttaa tai peruuttaa tilaustasi tai lisätä tuotteita tilaukseesi sen teon jälkeen. Mikäli haluat muuttaa jotakin tilauksellasi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme info@japifin.fi. Se, pystymmekö tekemään muutoksia tilauksellesi riippuu siitä, kuinka pitkälle tilauksesi on jo edennyt. Varastomme voi pakata tilaukset jopa puolessa tunnissa. Emme voi valitettavasti lisätä tuotteita tilaukselle turvallisuussyistä.